🌾 Första dagen på Borgeby Fältdagar
– och vilken rivstart! 🚜💨
Massor av besökare, många bra samtal och våra giveaways har verkligen varit populära. I värmen har vi också kunnat svalka många med vatten – små saker som gör skillnad i stunden.
Men framför allt har vi mött människor som varje dag får vardagen att gå ihop. Det är precis för er vi driver politik – för att ansträngning ska löna sig och för att Sverige ska fungera när man behöver det.
Vi tror på ett samhälle där hårt arbetande människor får mer tillbaka, där trygghet och framtidstro går hand i hand – och där vi tillsammans bygger (och odlar 🚜) ett rättvisare Sverige.
Tack till alla som kom förbi vår monter – S42 idag.
Vi är på plats imorgon igen! Hoppas vi ses! 🙌
#BorgebyFältdagar #ModeraternaiSkåne #vi💙Skåne #Trygghet #Framtidstro